Defect of storing melden

Voor spoedeisende reparaties zijn we 24 uur per dag, 7 dagen in de week telefonisch bereikbaar via het telefoonnummer (071) 820 08 00.

  • 1

    Is er iets kapot in of rondom de woning?

    !!LET OP!! BELANGRIJK
    Als u een reparatieverzoek indient vragen wij u vanwege het coronavirus om de volgende maatregelen te volgen:
    - Maak geen afspraak bij koorts, verkoudheid, hoesten, snotteren of andere ziekte verschijnselen;
    - Als de vakman bij u voor de deur vermoeden heeft dat u ziekte verschijnselen heeft kan hij de afspraak ter plekke annuleren;
    - Ventileer de woning, zorg dat er ramen in de woning openstaan zodra de vakman bij u binnen is;
    - Ga in een ander vertrek zitten waar de vakman niet aan het werk is;
    - Houd altijd 1,5 meter afstand;
    - Als u ziekteverschijnselen ontwikkelt in de periode tussen het inplannen van de afspraak en de afspraak zelf, dient u de afspraak zelf te annuleren.

  • 2

    Heeft u een storing aan uw CV? 

    Dunavie heeft voor storingen aan de installatie een contract afgesloten met twee bedrijven. De sticker in uw meterkast of verwarmingsketel geeft aan welk onderhoudsbedrijf u kunt bellen. 

    • Lievers, bereikbaar via telefoonnummer (070) 386 12 14
    • Energiewacht, bereikbaar via telefoonnummer (088) 555 30 00

    Heeft u geen sticker?
    Log in met onderstaande button. Via het snelkeuze menu c.v. storing vindt u het juiste onderhoudsbedrijf.

  • 3

    Heeft u last van een verstopte afvoer?

    Neem contact op met Riool.nl via (085) 273 76 40 of mailen naar info@riool.nl

  • 4

    Glasschade?

    Heeft u een glasverzekering via Dunavie? Dan belt u bij glasschade met Samenwerking Glasverzekering via telefoonnummer (088) 032 23 77.

    Heeft u geen glasverzekering? Dan zijn de kosten voor uw eigen rekening. Raadpleeg uw inboedelverzekering of u de kosten daar kunt verhalen.

Deel deze pagina